עימות בדיון על רפורמת הכשרות: האם המסעדנית שיקרה?

אבי רבינא No Comments on עימות בדיון על רפורמת הכשרות: האם המסעדנית שיקרה?

רפורמת הכשרות: המועצה הדתית הגישה תביעה כנגד מסעדנית שהופיעה בוועדה | יו"ר הועדה, ח"כ יוליה מלינובסקי: "אנשים לא צריכים לפחד לדבר בפומביות בכנסת" | ח"כ אורי מקלב: "היא חשודה בהלנת שכר למועצה הדתית. שיקרה את הציבור ואת חברי הכנסת. איך ניתן להגן עליה?"

צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך הדיון ברפורמת הכשרות בוועדה לענייני שירותי דת יהודיים של הכנסת, פרצה סערה על רקע הודעת יו"ר הוועדה, ח"כ יוליה מלינובסקי לפיה המועצה הדתית של תל אביב הגישה תביעה כנגד מסעדנית שהופיעה אתמול בוועדה, ולטענתם הכפישה את שמם.

יו"ר הוועדה אמרה בפתח הדיון: "אני ראיתי אתמול שמועצה דתית של ת"א הוציאה מכתב התראה נגד מסעדנית שהשתתפה בדיון בשבוע שעבר, הגברת הופיעה בדיון פומבי בכנסת, אנשים לא צריכים לפחד לדבר בפומביות בכנסת. מועצה דתית שייכת למדינה והיא מקבלת כספי ציבור והיא לקחה עורך דין כריש מכספי ציבור ושולחת מכתב התראה למסעדנית- אני חושבת שזה לא ראוי, הכנסת היא פלטפורמה לדבר בלי לפחד. אני מקבלת הרבה פניות מארגוני מלונאים ומסעדנים להיפגש אבל הם מפחדים לעלות לדבר בוועדה".

ח"כ אורי מקלב הגיב: "מגיעה גברת ומשקרת את חברי הכנסת, משקרת את הועדה, ואת מגניה עליה? עובדי המועצה הדתית בתל אביב עושים עבודת קודש. הגברת שהופיעה בוועדה חשודה בהלנת שכר לעובדים של המועצה הדתית תל אביב. היא כינתה אותם פרזיטים – שיידע כל אחד שאם הוא משמיץ ומגיע לוועדה לשקר שהוא לא חסין בכך".

צילומים: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת



0 תגובות